مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-08سياسي

تخریب های انتخاباتی باعث انشقاق و کدورت می شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: تخریب موجب انشقاق، موجب دودستگی و کدورت است و به گونه ای گاهی وقت ها اعضای هر دو ستاد افرادی شایسته و مذهبی هستنداما وقتی در فضای تخریب قرار می گیرند مرتکب گناه شده و از مرزهای اخلاق عبور می کنند.

- حجت الاسلام والمسلمین نوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: کسی که برای جلب مشارکت مردم و بیان ویژگی های اصلح تلاش کرده و اگر منعی ندارد به مصداق هم ورود کرده و اصلح را به مردم معرفی می کند، با این اقدام خود مایه تقویت نظام، ولی فقیه، امت اسلامی و شیعه می شود.

وی گفت: نظام اسلامی خدمتگزار مردم است و بر این اساس هر کاری که در مسیر تقویت نظام اسلامی، ولایت و دین باشد بالاترین ثواب را خواهد داشت.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: اگر کسی در این مسیر به درستی وارد شود قطعاً بالاترین مزد و ثواب را خواهد برد؛ اما اگر خدای ناکرده در این مسیر اشتباه کند از آن طرف گناه و معصیت او هم بزرگ تر می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر در مسیر تخریب، توهین، تمسخر و تحقیر قرار بگیریم، این ها انشقاق، دودستگی و کدورت به وجود می آورند؛ به گونه ای که می بینیم گاهی وقت ها اعضای هر دو ستاد افرادی شایسته و مذهبی هستند؛ اما وقتی در فضای تخریب قرار می گیرند مرتکب گناه شده و از مرزهای اخلاق عبور می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب های انتخاباتی باعث انشقاق و کدورت می شود

تخریب های انتخاباتی باعث انشقاق و کدورت می شود