مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-08بين الملل

جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی برگزاری «راهپیمایی پرچم»


کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی امکان برگزاری مراسم تحریک آمیز موسوم به «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی، همزمان با هشدار گروه های مقاومت فلسطینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هشدارهای گروه های مقاومت فلسطینی درباره برگزاری راهپیمایی تنش زای پرچم در محله های مسلمان نشین قدس اشغالی، رژیم صهیونیستی را به برگزاری جلسات متعدد امنیتی واداشته است.

پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته، در پی هشدارهای گروه های مقاومت فلسطینی از جمله ) این در حالی است که بنی گانتز وزیر جنگی اسراییل شامگاه شنبه هشدار داده بود بعد از جلسه ای که با مقام های ارشد نظامی و پلیس، دادستان کل و دیگر مسئولان امنیتی این رژیم داشت، توصیه کرده بود راهپیمایی پرچم در هفته جاری برگزار نشود.

در این مراسم که توسط سازمان های نژادپرست صهیونیستی و شهرک نشینان افراطی برنامه ریزی شده، قرار است صهیونیست ها با تجمع در خیابان های قدس اشغالی و تکان دادن پرچم رژیم جعلی اسراییل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی ها تاکید کنند.

پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب برپایی راهپیمایی رقص پرچم ها در بخش قدیمی قدس، هموطنان فلسطینی را به تشدید رویارویی با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی برگزاری «راهپیمایی پرچم»

جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی برگزاری «راهپیمایی پرچم»