مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-07سياسي

فرهنگی: دروغ هایی که در مناظره کاندیداها مطرح شد جنبه مجرمانه داشت


دروغ هایی که در مناظره مطرح شد جنبه مجرمانه داشت که از جمله آنها می توان به دروغی که در مورد مدرک تحصیلی دو نفر از کاندیداها مطرح شد، - محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در و آیین نامه داخلی مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین مناظره نامزدها از جنبه کیفی هم جنبه مثبت داشت، هم جنبه منفی و هم جنبه مجرمانه.

وی افزود: دروغ هایی که توسط برخی از کاندیداها مطرح شد، جنبه مجرمانه داشت که از جمله آن می توان به دروغ هایی که در مورد مدرک تحصیلی دو نفر از کاندیداها مطرح شد، اشاره کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مناظره فردی که در تورم و مشکلات اقتصادی و بانکی فعلی کشور نقش زیادی داشته، به جای اینکه به سوال مناظره در باره نظام بانکی و تورم پاسخ دهد، بیانیه ای را که از قبل آماده کرده قرائت می کند که در آن هیچ اشاره ای به سوال و پاسخ آن نکرده و مطالب دیگر را مطرح کرد که عمدتا در راستای بداخلاقی های انتخاباتی بود.

فرهنگی خاطرنشان کرد: در این مناظره آقای قاضی زاده بدون پرداخت به حواشی برنامه های خود را بیان کرد و آقایان رضایی، جلیلی و زاکانی نیز ضمن اینکه پاسخ مطالب مطرح شده دیگران را داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگی: دروغ هایی که در مناظره کاندیداها مطرح شد جنبه مجرمانه داشت

فرهنگی: دروغ هایی که در مناظره کاندیداها مطرح شد جنبه مجرمانه داشت