مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-07حوادث

انهدام ناصرخسروی مجازی در پایتخت


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از 54 هزار قلم انواع داروی نایاب و کمیاب کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ داود معظمی گودرزی افزود: در راستای مبارزه با فروشندگان دارو در فضای مجازی و طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس، یک کانال تلگرامی با تعداد 189 هزار دنبال کننده که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب می کردند، شناسایی شد.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پایتخت اقدامات ویژه خود را آغاز کردند و با بهره گیری از روش های فنی و علمی موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

معظمی اضافه کرد: پس از به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و پس از تشریفات قضایی، مجرم در محل اختفای خود در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر شد و بیش از 54 هزار قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از وی کشف شد و در نهایت، این مجرم سایبری به همراه داروهای مکشوفه به پلیس فتا انتقال داده شد.

رییس پلیس فتا پایتخت افزود: مجرم پس از انتقال به پلیس فتا ضمن پذیرش جرم ارتکابی اش، پرده از اقدامات مجرمانه خود برداشت و گفت با فعالیت گسترده و وسیع خرید و فروش داروهای کمیاب و نایاب در سطح کشور قصد داشتم یک ناصرخسروی مجازی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام ناصرخسروی مجازی در پایتخت

انهدام ناصرخسروی مجازی در پایتخت