مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 13:302021-06-06سياسي

آمریکا با بازگشت بدون شرط به برجام مکانیزم ماشه را فعال می کند


اگر آمریکا بدون قید و شرط به برجام برگردد، مکانیسم ماشه را فعال می کند، پس باید در این زمینه تضمین هایی از آمریکا گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد امام خمینی (ره) پردیسان قم گفت: هیچ فرد و مسئول اصولگرایی را نمی شناسم که مخالف اجرای برجام و رفع تحریم ها باشد، اما باید شرط ها و تضمین هایی را قرار بدهیم.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا بدون قید و شرط به برجام برگردد، مکانیسم ماشه را فعال می کند، گفت: در این زمینه تضمین های قابل دریافتی وجود دارد و اگر در سال های گذشته فرصت سوزی نشده بود، می توانستیم غربی ها را زودتر به پای میز مذاکره بکشانیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به قانون اقدام راهبردی و جرم انگاری برای عدم اجرای درست آن، تصریح کرد: یکی از شرط ها برای بازگشت به برجام باید عدم ارسال اورانیوم غنی سازی شده کشورمان به روسیه باشد که می تواند زیر نظر آژانس در داخل ایران پلمب شده و باقی بماند.

وی افزود: یکی دیگر از شرط ها برای بازگشت به برجام باید عدم جمع آوری سانتریفیوژها باشد و آنها می توانند زیر نظر آژانس خالی شده و به آنها گاز تزریق نشود و هر دو هفته نیز مورد بررسی و بازدید قرار بگیرند تا در صورت نقض عهدهای مجدد، بتوانیم بلافا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با بازگشت بدون شرط به برجام مکانیزم ماشه را فعال می کند

آمریکا با بازگشت بدون شرط به برجام مکانیزم ماشه را فعال می کند