مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-06سياسي

توضیح رییس مرکز وکلای قوه قضاییه درباره تحصیلات عالیه رییسی


دکتر علی بهادری جهرمیعضو هیأت علمی دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس و رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در خصوص فضاسازی برخی سیاسیون بدور از اخلاق که این بار بعد از رسوایی غیرقابل علاج آن ها در مورد مدرک تحصیل آیت الله دکتر رییسی، به دنبال بهانه ای دیگر رفتند و شرایط تحصیلی و اخذ مدرک دکترای ایشان را مغایر قانون منع ادامه تحصیل کارگزاران کشور دانسته اند، باید گفت این بار نیز به خطا رفته اید.

1- قانون مذکور ناظر به ممنوعیت تحصیل در ساعات اداری روزهای کاری هفته می باشد.

در نتیجه تحصیل در ساعات غیراداری (بعد از ظهرها) و روزهای غیراداری (پنجشنبه ها و جمعه ها) نه تنها ممنوع نبوده، بلکه کاری ارزشی و پسندیده است.

2- ممنوعیت اشتغال اداری در ایام تحصیل به صراحت تبصره یک ماده واحده قانون مذکور ناظر به اشتغال به تحصیل به صورت تمام وقت می باشد.

در نتیجه اگر تحصیل در خارج از وقت اداری یا به صورت پاره وقت (با مرخصی ساعتی یا برخی روزهای هفته) باشد، مسئول ممنوعیت مذکور نمی باشد.

3- به صراحت ماده 2 آیین نامه قانون مذکور ادامه تحصیل کارگزاران در خارج از ساعات اداری یا با استفاده از مرخصی (ساعتی یا روزانه) مجاز است.

4- در مورد عدم اعمال مدارک تحصیلی کارمندان دولت که درایام اشتغال ارتقاء تحصیلی داشته اند، قبلاً بخشنامه ای از سوی سازمان مدیریت و برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس مرکز وکلای قوه قضاییه درباره تحصیلات عالیه رییسی

توضیح رییس مرکز وکلای قوه قضاییه درباره تحصیلات عالیه رییسی