مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 22:102021-06-04پزشكي

ادامه پروتکل های بهداشتی در پروازها / تشدید برخورد با متخلفان


رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که تا زمانی که وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی ضروری بداند، همه پروتکل های بهداشتی از جمله اعمال محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر در پروازهای داخلی رعایت خواهد شد.

- رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که تا زمانی که وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی ضروری بداند، همه پروتکل های بهداشتی از جمله اعمال محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر در پروازهای داخلی رعایت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی اعمال محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر در پروازهای داخلی که به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده و از اول مهر ماه اجرایی شده است، چندین بار شرکت های هواپیمایی نسبت به اجرای این پروتکل بهداشتی و ضرر و زیانی که بابت کاهش پذیرش مسافر متحمل می شوند، اعتراض کرده و مکاتبات بسیاری با مسئولان دستگاه های مختلف از رییس سازمان هواپیمایی تا وزیر راه و شهرسازی و رییس جمهور انجام دادند اما نهایتا با این درخواست مخالفت شد.

تورج دهقان زنگنه - رییس سازمان هواپیمایی کشوری – در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: که تا زمانی وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی ضروری بداند، همه پروتکل های بهداشتی از جمله اعمال محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر در پروازهای داخلی رعایت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پروتکل های بهداشتی در پروازها / تشدید برخورد با متخلفان

ادامه پروتکل های بهداشتی در پروازها / تشدید برخورد با متخلفان