مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-04سياسي

وضع موجود ماحصل تفکر غربگرایی است/مشکلات مردم را از انقلاب دور نمی کند


مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن مشروعیت نظام اسلامی است حضور ملت در 28 خرداد دشمن را از هدف شوم ناامید خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه،حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در خطبه های نماز جمعه دهدشت با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام عظیم الشأن انسانی کامل که ما را از بردگی آزاد کرد در چنین روزی به ملکوت اعلی پیوست.

امام جمعه دهدشت گفت: به تصور دشمن رحلت امام ضربه مهلکی بر پیکره نظام وارد می کرد و خیال خام داشتند که نظام اسلامی دچار فروپاشی خواهد شد اما با انتخاب خلف صالح فرزندی شجاع، مدیر، مدبر و توانمند سکان دار شد و با درایت کشور را از طوفان های سهمگین عبور داده است.

وی انتخابات را مهمترین مسئله در دهه پیشرو خواند و افزود: انتخابات ریاست جمهوری تاثیر چند ساله و گاهی چند دهه بر کشور دارد.

توطئه های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از انتخابات خطیب نماز جمعه دهدشت مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد و افزود: این مشارکت برای دشمنان بسیار حایز اهمیت است در طول 42 سال دیدیم که برای کمرنگ شدن حضور مردم نقشه هایی طراحی اما همواره نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: دشمن در محاسبات خود به این نتیجه رسیده است که با اختلال در انتخابات به اهداف شیطانی خود می رسد به همین منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع موجود ماحصل تفکر غربگرایی است/مشکلات مردم را از انقلاب دور نمی کند

وضع موجود ماحصل تفکر غربگرایی است/مشکلات مردم را از انقلاب دور نمی کند