مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-04بين الملل

آحارونوت: اسراییل برای آتش بس در غزه دست به دامن بایدن شد


رسانه های اسراییلی فاش کردند که در جنگ اخیر غزه رژیم صهیونیستی خواهان آتش بس شده و برای تحقق این امر دست به دامن آمریکا شده بود.

- رسانه های اسراییلی فاش کردند که در جنگ اخیر غزه رژیم صهیونیستی خواهان آتش بس شده و برای تحقق این امر دست به دامن آمریکا شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت روز پنجشنبه فحوای پیام رژیم صهیونیستی به کاخ سفید در جریان جنگ 11 روزه را فاش کرد.

این روزنامه اشاره کرد که رژیم صهیونیستی در این پیام جو بایدن، رییس جمهور آمریکا را تحت فشار قرار داد تا با مصر تماس بگیرد و از این کشور بخواهد سریعا آتش بس را در غزه برقرار کند.

روزنامه مذکور تاکید کرد که در این پیام آمده که اگر آمریکا خود نمی خواهد برای این مسئله (آتش بس) پیش قدم شود، پس باید مصری ها آن را انجام دهند سپس آمریکا از آن استقبال و حمایت کند! حملات گسترده مقاومت به اراضی اشغالی به ویژه موشک باران تل آویو به گونه ای که هیچکدام از مقامات اسراییلی حتی انتظارش را هم نداشتند، در نهایت نتانیاهو را وادار کرد که برای آتش بس و توقف حملات مقاومت دست به دامن آمریکا و مصر شود.

شکست در همین جنگ در نهایت به براندازی او و موفقیت مخالفانش در تشکیل کابینه تغییر منجر شد و دوران نخست وزیری او پس از 12 سال به سرآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آحارونوت: اسراییل برای آتش بس در غزه دست به دامن بایدن شد

آحارونوت: اسراییل برای آتش بس در غزه دست به دامن بایدن شد