مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 14:402021-06-03سياسي

مانور امدادی زنان جمعیت هلال احمر کردستان


در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز 10 هزار نفر فعالیت دارند.

- مانور امدادی زنان عضو جمعیت هلال احمر کردستان امروز با حضور 2 تیم از نجاتگران زن و سایر اعضا و مسوولان این جمعیت در پارک 28 دی سنندج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در این مانور نمادین رانندگان خودروهای امدادی و آمبولانس و تیم های امدادی و نجاتگران که همگی زن بودند، توان عملیاتی و ظرفیت خود را به نمایش گذاشتند.

سمیه سعادتیان به عنوان راننده آمبولانس یکی از این نجاتگران بود که به گفته خودش از 15 پیش تاکنون در جمعیت هلال احمر کردستان عضویت دارد.

12 سال رانندگی آمبولانس هلال احمر و خاطرات تلخ و شیرین آن وی گفت: از سال 1388 راننده آمبولانس بین حاده ای هستم و در حوادث و سوانح جاده ای متعددی حضور داشته ام.

این بانوی راننده آمبولانس ادامه داد: همواره در طرح های امداد و نجات نوروزی مشارکت داشته و مصدومان حوادث جاده ای را به بیمارستان ها اعزام کرده ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه امداد و نجات جاده ای کاری سنگین است و مهارت و توان بدنی بسیار بالایی را می طلبد بیشتر مردان در این حوزه فعالیت می کنند اما زنان نیز هر سال از 28 اسفند تا 15 فروردین در طرح امداد و نجات جاده ای خدمات رسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور امدادی زنان جمعیت هلال احمر کردستان

مانور امدادی زنان جمعیت هلال احمر کردستان