مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-03اجتماعي

دمای هوای اصفهان به 40 درجه سانتی گراد رسید/ روند افزایشی دما


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به روند افزایشی دما در روزهای پیش رو، گفت: دمای هوای شهر اصفهان امروز به 40 درجه سانتی گراد رسید.

- با اشاره به تداوم جوی به نسبت پایدار در سطح استان تا اوایل هفته آینده، اظهار داشت: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا کمی ابری است و در مناطق شمال و شرق استان وزش باد با گرد و خاک محلی همراه است.

وی به غبارآلودگی هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی در ساعات صبح اشاره کرد و افزود: از امروز تا اواسط هفته آینده با ورود توده هوای گرم به استان، دمای هوا در بسیاری از مناطق 2 تا چهار درجه افزایش می یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 40 درجه سانتی گراد بالای صفر و در خنک ترین ساعات بامداد فردا به 22 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

امیرامجدی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای 45 درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای 6 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان ابراز داشت: با توجه به گرمای هوا در روزهای آینده و احتمال افزایش مصرف حامل های انرژی مدیریت در مصرف بهینه و صرفه جویی ضروری است و به شهروندان توصیه می شود از فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای اصفهان به 40 درجه سانتی گراد رسید/ روند افزایشی دما

دمای هوای اصفهان به 40 درجه سانتی گراد رسید/ روند افزایشی دما