مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-03حوادث

دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان مسلح تلفن همراه در چابهار


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام و دستگیری باند سه نفره سارقان مسلح تلفن همراه در شهرستان چابهار با 5 فقره سرقت مسلحانه خبر داد.

- سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در سطح شهرستان چابهار و همچنین انتشار تصاویری در فضای مجازی در این خصوص موضوع دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود:کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار به منظور دستگیری عاملان این اقدام، با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته تحقیقات تخصصی خود را آغاز و با تلاش صورت گرفته هویت متهمان را مشخص و اعضای یک باند 3 نفره را  طی سه عملیات جداگانه و  ضربتی دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی به 5 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در سطح شهرستان چابهار اعتراف کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه در بازرسی از اعضای این باند یک قبضه سلاح کلت کمری و یک دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و تحقیقات برای کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد، از شهروندان خواست، از تردد در مکان های تاریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان مسلح تلفن همراه در چابهار

دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان مسلح تلفن همراه در چابهار