مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-02سياسي

نگرانی کشور های منطقه از جرایم سازمان یافته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در دیدار با سپهبد رمضان رحیم زاده وزیر کشور تاجیکستان ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به وی و هیئت همراه گفت: - فرمانده نیروی انتظامی گفت: جرایم سازمان یافته، کشور های منطقه را نگران کرده، از این رو ارتقا تعاملات بین دو کشور ایران و تاجیکستان برای تأمین امنیت در مرز ها از ضروریات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در دیدار با سپهبد رمضان رحیم زاده وزیر کشور تاجیکستان ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به وی و هیئت همراه گفت: مردم، مسئولان و تجار جمهوری اسلامی ایران به واسطه مذهب، زبان و … ارتباط دوستانه و برادرانه با کشور تاجیکستان دارند؛ امید است طی چند روزی که به ایران سفر کرده اید و بازدید هایی که از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران داشته اید به اهداف مدنظر خود رسیده باشید.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نیز طی سال های گذشته در همایش ها و گردهمایی هایی که توسط پلیس و یا وزارت کشور تاجیکستان برگزار شده شرکت کرده است، به حمداله ارتباطات و تعاملات بین دو کشور از سنوات گذشته تاکنون دو جانبه و مطلوب بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین عنوان کرد: بسیار خرسندیم که امروز در خدمت شما و هیئت همراه هستیم امید است این دیدار باعث ارتقا تعاملات و استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کشور های منطقه از جرایم سازمان یافته

نگرانی کشور های منطقه از جرایم سازمان یافته