مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-02سياسي

امام خمینی(ره)افکار مسلمانان جهان را بیدار کرد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که امام خمینی(ره) افکارمسلمانان جهان را بیدار کرد، گفت: امام خمینی(ره) حاج قاسم سلیمانی ها را تربیت کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که امام خمینی(ره) افکارمسلمانان جهان را بیدار کرد، گفت: امام خمینی(ره) حاج قاسم سلیمانی ها را تربیت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در سازمان جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: امام خمینی (ره) تدبیری در ارتباط با اعلام روز قدس اندیشیدند که اکنون تاثیر این اعلام، در جهان پدیدار است، ایشان روز قدس را روزی اعلام کردند که در آن باید مردم علیه اسراییل شعار دهند و از ملت فلسطین حمایت کنند اما این اعلام، روز به روز جهانی تر و به روز جهانی قدس تبدیل شد.

وی افزود: روز جهانی قدس علاوه بر این که در کشورهای اسلامی عظمت پیدا کرد، اکنون نیز در سراسر جهان حتی در کشورهای غیر اسلامی نیز شاهد بلند شدن فریاد مرگ بر اسراییل هستیم، این حکایت، نشان از دور اندیشی امام راحل در رابطه با مسائل خارجی است.

وی با بیان این که هیمنه ی بیش از 60 ساله ی اسراییل در جنگ 33 روزه با حزب الله شکست، ادامه داد: حزب الله در جنگ 33 روزه با اسراییل، با جمعیت چهارهزار نفری در مقابل ارتش قوی اسرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره)افکار مسلمانان جهان را بیدار کرد

امام خمینی(ره)افکار مسلمانان جهان را بیدار کرد