مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-01اقتصادي

رییس سازمان تعزیرات: افزایش قیمت نان، پیش از اعلام از سوی مجمعی رسمی، تخلف بوده


رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: هرچند 80 هزار واحد نانوایی در سطح کشور موجود است که نظارت روزانه بر این واحدها کار سختی است اما نظارت جزو تکالیف و وظایف سازمانی تعزیرات، اصناف، اتحادیه ها و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و.

است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، جمال انصاری رییس سازمان تعزیرات حکومتی، درباره گرانفروشی برخی نانوایان، گفت: قیمت نان موضوع پر بحثی است چراکه از یک سو جامعه مصرف کنندگان بسیار گسترده بوده و از سوی دیگر بخشی زیادی از مردم از این مسیر ارتزاق می کنند.

وی افزود: در چند سال گذشته موضوع تغییر قیمت نان و یکسان سازی نرخ آرد همواره مطرح بوده اما تا زمانی که در این باره تصمیمی اخذ نشده، سازمان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه ها مکلف اند با هر تغییری در کیفیت و کمیت نان برخورد کنند.

معاون وزیر دادگستری اضافه کرد: هرچند 80 هزار واحد نانوایی در سطح کشور موجود است که نظارت روزانه بر این واحدها کار سختی است اما نظارت جزو تکالیف و وظایف سازمانی تعزیرات، اصناف، اتحادیه ها و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و.

است.

وی با اشاره به تشدید نظارت ها، ادامه داد: روند آماری سال 99 نسبت به سال 98 نشان می دهد که پرونده های سازمان تعزیرات حدود 25 درصد در حوزه مربوط به نان در مسائلی مانند کیفیت، قیمت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان تعزیرات: افزایش قیمت نان، پیش از اعلام از سوی مجمعی رسمی، تخلف بوده

رییس سازمان تعزیرات: افزایش قیمت نان، پیش از اعلام از سوی مجمعی رسمی، تخلف بوده