مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-01پزشكي

نقش ال کازیی در تقویت بدن در مقابل عفونت ها


Casei) از قابل توجه ترین پروبیوتیک های شناسایی و بررسی شده در ساختار ایمنی بدن است که قابلیت بسیار زیادی در نفوذ ناپذیر کردن روده ها و کاهش التهاب آن ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت یک پزشک؛ ال کازیی (L-Casei) از قابل توجه ترین پروبیوتیک های شناسایی و بررسی شده در ساختار ایمنی بدن است که قابلیت بسیار زیادی در نفوذ ناپذیر کردن روده ها و کاهش التهاب آن ها دارد.

در این مقاله به اثرات و فواید آن در احیای بدن بعد از استفاده از داروهای آنتی بیوتیک پرداخته شده است.

هشدار درباره ی مصرف آنتی بیوتیک ها هشدار های مکرر سازمان بهداشت جهانی درباره سرانه مصرف آنتی بیوتیک در جهان و شیوع مقاومت آنتی بیوتیکی در نسل بشر و احراز رتبه دوم ایران (بعد از مغولستان) در مصرف آنتی بیوتیک و حضور سه آنتی بیوتیک مشهور در میان پرمصرف ترین داروهای کشور، از جمله نشانه هایی است که خطر سبک زندگی سرشار از آنتی بیوتیک در جامعه ما را گوشزد می کند.

البته آنتی بیوتیک ها در سطح جهان هم جزو داروهای بسیار پرمصرف هستند و تقریبا از زمانی که در سال 1940 میلادی این داروی مفید به جامعه پزشکی جهان معرفی شد و مرگ و میر ناشی از عفونت ها و ویروس ها به شدت کاهش داد، نگرانی های مربوط به مصرف آنتی بیوتیک ها، به یکی از مباحث مهم جامعه پزشکی جهان تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ال کازیی در تقویت بدن در مقابل عفونت ها

نقش ال کازیی در تقویت بدن در مقابل عفونت ها