مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:102021-05-31اجتماعي

دمای 14 شهر سیستان و بلوچستان به بیش از 40 درجه سلسیوس رسید


معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته دمای هوای 14 شهر استان به بیش از 40 درجه رسید و دلگان با 47 درجه سلسیوس گرمترین شهر منطقه شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته دمای هوای 14 شهر استان به بیش از 40 درجه رسید و دلگان با 47 درجه سلسیوس گرمترین شهر منطقه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمود دیانتی اظهارداشت: همانطور که انتظار می رفت روند افزایش دمای هوا در اکثر شهرهای سیستان و بلوچستان آغاز شد به طوریکه در شبانه روز گذشته تنها در 6 شهر دمای کمتر از 40 درجه ثبت شده است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته دمای هوای زاهدان نیز به مرز 38 درجه سلسیوس رسید و گرمترین روز این شهر در یک ماه اخیر را رقم زد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی انتظار می رود دمای زاهدان در حدود پنج روز آینده به بیش از 40 درجه سلسیوس نیز برسد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش دما و گرمای هوا سایر شهرهای سیستان و بلوچستان را نیز تحت تأثیر قرار می دهد به طوریکه احتمال گرمازدگی، خسارت به محصولات کشاورزی و مرغداری ها، افزایش مصرف آب و برق در روزهای آینده وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای 14 شهر سیستان و بلوچستان به بیش از 40 درجه سلسیوس رسید

دمای 14 شهر سیستان و بلوچستان به بیش از 40 درجه سلسیوس رسید