مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:202021-05-30سياسي

آبرسانی به 21 روستای منطقه آزاد ماکو


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو گفت: بیش از 20 روستای منطقه آزاد ماکو به همت این سازمان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای استان از امروز به آب شرب سالم دسترسی آسان پیدا می کنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو گفت: بیش از 20 روستای منطقه آزاد ماکو به همت این سازمان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای استان از امروز به آب شرب سالم دسترسی آسان پیدا می کنند.

محمد رضا عبدالرحیمی در گفت و گو با ایسنا گفت:امروز 9خرداد طی مراسمی 21 روستای بخش چایباسار جنوبی منطقه آزاد ماکو با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، مدیرکل آب و فاضلاب استان آبرسانی شد.

وی تاکید کرد: در راستای ماموریت های محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و توسعه عمران و آبادانی منطقه اقدام به آبرسانی به این روستاها با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان غربی نموده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو همچنین عنوان کرد: برخورداری تمامی ساکنان منطقه بالاخص مناطق روستایی و محروم از امکانات زیربنایی و زیرساخت های مورد نیاز برای معیشت در دستور کار سازمان منطقه آزاد ماکو قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 21 روستای منطقه آزاد ماکو

آبرسانی به 21 روستای منطقه آزاد ماکو