مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:502021-05-30ورزشي

80 درصد تیم کشتی آلیش خراسان رضوی، از سرخس هستند


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخس گفت: 80 درصد از ترکیب تیم کشتی آلیش خراسان رضوی که موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد، کشتی گیران سرخسی هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخس گفت: 80 درصد از ترکیب تیم کشتی آلیش خراسان رضوی که موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد، کشتی گیران سرخسی هستند.

عیسی صدری فر در گفت وگو با ایسنا در خصوص قهرمانی تیم کشتی آلیش خراسان رضوی اظهار کرد: مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور ششم و هفتم خردادماه، به میزبانی استان خراسان رضوی، در سالن شهید رامون شهرستان سرخس برگزار شد.

در این مسابقات که ورزشکاران اکثر استان های پهلوان پرور کشور حضور داشتند، تیم خراسان رضوی الف، در رشته کشتی آلیش سنتی با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و در مجموع به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

وی به حضور پررنگ کشتی گیران سرخس در این مسابقات اشاره و خاطرنشان کرد: شهرستان سرخس استعدادهای خوبی در زمینه کشتی آلیش دارد و در این مسابقات از خراسان رضوی دو تیم شامل تیم الف و تیم ب شرکت داشتند و از مجموع 12 نفر اعضای تیم های خراسان رضوی، 8 نفر آنها کشتی گیران سرخسی بودند.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شدند تصریح کرد: دو نفر از کشتی گیران سرخس در وزنهای 90 کیلوگرم و 100 کیلوگرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد تیم کشتی آلیش خراسان رضوی، از سرخس هستند

80 درصد تیم کشتی آلیش خراسان رضوی، از سرخس هستند