مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-27سياسي

حمایت بی چون و چرای دستگاه قضا از تولید/نباید به سرمایه گذار جواب رد بدهیم


معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه دستگاه قضایی ده ها شرکت در البرز را به تولید بازگرداند، گفت: جواب رد دادن به سرمایه گذار و تولید کننده به معنی سرپیچی کردن از فرامین مقام معظم رهبری است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور، ظهر امروز در جریان بازدید از پالایشگاه غلات زر در استان البرز، گفت: اقداماتی که در این پالایشگاه غلات و دیگر سایت های تولیدی آن انجام شده، بسیار ارزشمند است و مهندسان و نخبگان ایرانی که چنین کارهای عظیمی انجام می دهند سبب افتخار هستند.

معاون دادستان کل کشور با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های موجودد کشور استفاده و به توسعه آن ها بپردازیم، افزود: وظیفه تمامی نهادهای فعال در کشور است که نسبت به رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کنند.

این مقام مسؤول ضمن تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه گذاری با حرف و شعار عملیاتی نمی شود، اظهار کرد: گاهی افراد در بخش ها و قسمت های مختلف کشور و نظام آنچنان در وصف سرمایه گذاری سخن می گویند که شنونده لذت می برد اما عملا می بینیم که این مشکلات در سوژه های مختلف تولیدی هنوز حل نشده است.

وی با اشاره به اینکه فرمان و دستور رهبر معظم انقلاب در مورد تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها  یک امر مولوی و ارشادی است، ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بی چون و چرای دستگاه قضا از تولید/نباید به سرمایه گذار جواب رد بدهیم

حمایت بی چون و چرای دستگاه قضا از تولید/نباید به سرمایه گذار جواب رد بدهیم