مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-25بين الملل

مسکو به دنبال شفاف سازی درباره دستگیری نخست وزیر و رییس جمهور مالی است


یکی از منابع مطلع در وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) گفت، مسکو اقداماتی را برای شفاف سازی اوضاع بابت دستگیری نخست وزیر و رییس جمهوری دولت موقت مالی انجام داده است و سفارت روسیه ارتباطش را با تمامی طرف های درگیر در این کشور آفریقایی حفظ می کند.

- یکی از منابع مطلع در وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) گفت، مسکو اقداماتی را برای شفاف سازی اوضاع بابت دستگیری نخست وزیر و رییس جمهوری دولت موقت مالی انجام داده است و سفارت روسیه ارتباطش را با تمامی طرف های درگیر در این کشور آفریقایی حفظ می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این منبع مطلع وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: ما در حال بررسی تحولات هستیم و باید تمامی جزییات را شفاف سازی کنیم.

سفارت روسیه در باماکو، پایتخت مالی با تمامی طرف های درگیر در این کشور آفریقای تماسش را حفظ می کند.

دولت ابراهیم بوباکار کیتا اواسط مه سال جاری میلادی استعفا کرد و با اندائو، رییس جمهوری این کشور مختار اووانه، نخست وزیر را برای تشکیل یک دولت جدید منصوب کرد.

اواخر روز دوشنبه یکی از منابع مطلع به اسپوتنیک گفت که ارتش مالی رییس جمهوری، نخست وزیر و وزیر دفاع دولت موقت را دستگیر کرده و آنها را به یک پایگاه نظامی در نزدیکی باماکو، پایتخت این کشور منتقل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو به دنبال شفاف سازی درباره دستگیری نخست وزیر و رییس جمهور مالی است

مسکو به دنبال شفاف سازی درباره دستگیری نخست وزیر و رییس جمهور مالی است