مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-25پزشكي

قسمت چهارم؛ نیاز پزشکان به روان درمانگر در محیط های درمانی


حدود یک ماه از ماجرای خودکشی سه رزیدنت می گذرد و بررسی زوایای این ماجرا و رسانه ای شدن آن ها دریچه جدیدی از مشکلات پزشکان جوان ایرانی را برای ما آشکار کرد و در این مدت صحبت های زیادی در رابطه با شرایط سخت دستیاران تخصص و کارورزان پزشکی در بیمارستان ها، - ایسنا/همدان حدود یک ماه از ماجرای خودکشی سه رزیدنت می گذرد و بررسی زوایای این ماجرا و رسانه ای شدن آن ها دریچه جدیدی از مشکلات پزشکان جوان ایرانی را برای ما آشکار کرد و در این مدت صحبت های زیادی در رابطه با شرایط سخت دستیاران تخصص و کارورزان پزشکی در بیمارستان ها، زده شده است.

حدود یک ماه از ماجرای خودکشی سه رزیدنت می گذرد و بررسی زوایای این ماجرا و رسانه ای شدن آنها دریچه جدیدی از مشکلات پزشکان جوان ایرانی را برای ما آشکار کرد و در این مدت حرف های زیادی در رابطه با شرایط سخت دستیاران تخصص و کارورزان پزشکی در بیمارستان ها زده شده است.

فعالان صنفی حوزه پزشکی با همراهی دانشجویان، موج رسانه ای گسترده ای در شبکه های اجتماعی برای حمایت از این گروه ها به راه انداختند و از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیر مطالبات دستیاران تخصص و کارورزان پزشکی شدند.

طبق بررسی های انجام شده، شیفت های کاری طاقت فرسا، حقوق کم، انتقال به مناطق محروم و آینده ای نامعلوم و رفتار نامناسب اساتید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسمت چهارم؛ نیاز پزشکان به روان درمانگر در محیط های درمانی

قسمت چهارم؛ نیاز پزشکان به روان درمانگر در محیط های درمانی