مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 22:352021-05-24سياسي

تشکیل جبهه گفتمانی برای موفقیت جریان انقلاب ضروری است


سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تشکیل جبهه گفتمانی برای موفقیت جریان انقلاب ضروری است.

- ، حجت الاسلام محمد قادری عصر دوشنبه در گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: همبستگی و یکپارچگی ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس و سوم خرداد، این پیروزی را رقم زد.

وی اضافه کرد: مسئله سوم خرداد زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که کفر و استکبار با تمام هیبتش، داعیه این را داشت که تمام قدرت منطقه ای آن ها در خرمشهر مستقر است و نیروهای مردمی انقلاب که در جبهه ها حضور مؤثری داشتند، هیچ گونه توانایی در مقابل قدرت آن ها ندارند.

سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: وقتی که نیروهایی که سربازی می کردند برای گفتمان اسلام ناب، این پیروزی را رقم زدند، تمام هیمنه استکبار در آن زمان که رژیم بعث عراق بود شکسته شد؛ لذا حضرت امام فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی با بیان اینکه همبستگی اولین رمز این پیروزی بود، افزود: همبستگی هرجایی اتفاق بیفتد ثمرات زیبایی خواهد داشت، چنانچه در مسئله اخیر فلسطین، وقتی که قدس، کرانه باختری و غزه، اراضی 48 و اردوگاه ها همه یک صدا و یکپارچه می شوند و 12 روز رژیم جابر و جنایتکار صهیونیستی تلاش می کند که حتی مقابله شایسته ای با این عملیات بک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل جبهه گفتمانی برای موفقیت جریان انقلاب ضروری است

تشکیل جبهه گفتمانی برای موفقیت جریان انقلاب ضروری است