مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 19:052021-05-24بين الملل

افزایش سطح آماده باشِ ارتش رژیم اشغالگر برای مقابله با نوارغزه


ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای مقابله با خطرات احتمالی از سوی نوارغزه در بالاترین سطح آماده باش قرار گرفت.

- به نقل از فلسطین الآن، پایگاه خبری صهیونیستی واللا اعلام کرد که رییس ستاد ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی با صدور دستوری از نیروهای خود خواسته تا در مواجهه با خطرات احتمالی از سوی نوارغزه در بالاترین سطح آماده باش قرار گیرند.

این دستور رییس ستاد ارتش رژیم اشغالگر به بهانه تهدیدات حماس مبنی بر نزدیک شدن به پایان مهلت آتش بس میان غزه و تل آویو و همچنین ادامه تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر علیه ساکنان محله شیخ جراح و بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری صادر شده است.

ساعاتی پیش یکی از فرماندهان گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس که در مراسم بزرگداشت شهدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه سخن می گفت، تأکید کرد: فعل و عمل ما مقدم بر سخن ما بود و موشک های ما همچنان آماده و منتظر تصمیم گیری برای شلیک هستند .

وی در ادامه افزود: تأکید کردیم که قدس و مسجد الاقصی خط قرمز ماست و هرگز به اشغالگران اجازه نخواهیم داد که بخواهند در خصوص مقدسات ما پا را فراتر بگذارند یا بخواهند به آن اهانت کنند .

این فرمانده گردان های عزالدین القسام اعلام کرد: عربده کشی دشمن جز با استواری، پایداری و به چالش کشیدن پاسخی نخواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سطح آماده باشِ ارتش رژیم اشغالگر برای مقابله با نوارغزه

افزایش سطح آماده باشِ ارتش رژیم اشغالگر برای مقابله با نوارغزه