مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 13:202021-05-24اقتصادي

تأمین مالی 500 هزار میلیارد تومانی از بورس در سال 99


یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است اولین اقدام برای بهبود بازار سرمایه کم کردن صف های فروش است و تا زمانی که حدود 400 نماد در صف فروش قرار دارند اعتماد به بازار بازنمی گردد.

- ، بورس اوراق بهادار در یک سال اخیر یکی از سال های پر نوسان خود را سپری کرد و با وجود وعده های بسیار روند کلی بازار همچنان منفی بوده که باعث بی اعتمادی عده ای به بازار سرمایه شده است.

بعد از اوج گیری های غیر منطقی بازار سرمایه که از اواخر سال 98 بازار سرمایه را غافل گیر کرد بورس روزهای منفی غیر منتظره ای نیز تجربه کرد که شاخص را از سطح 2 میلیون و 200 هزار واحدی به یک میلیون و 100 هزار واحدی رساند.

در مدت اخیر سایه انتخابات نیز سهامداران را با تردید روبرو کرده و گویا تا روشن شدن نتایج قرار است با احتیاط به کار خود ادامه دهد.

این روزها صف های فروش سنگین شده است و وعده های مسئولان دیگر رنگ سبز را به بازار بازنمی گرداند تا جایی که وعده وازیر معادل ریانی 50 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای تثبیت بازار سرمایه نیز تاثیری بر تالار قرمز پوش بورس نداشته است.

در همین راستا بهنام صمدی در خصوص وضعیت بازار بورس و اوراق بهادار گفت: مشکل بازار در درجه اول عدم اعتماد است و سهامداران اعتمادی به بازار ندارند در این وضعیت سهامداران فقط قصد فروش دارند تا از بازار خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین مالی 500 هزار میلیارد تومانی از بورس در سال 99

تأمین مالی 500 هزار میلیارد تومانی از بورس در سال 99