مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 14:052021-05-23بين الملل

وزیر دارایی اسراییل رهبران حماس را به ترور تهدید کرد


یسراییل کاتس وزیر دارایی اسراییل که بدترین شکست در غزه را متحمل شدند تهدید کرد که یحیی سنوار رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه و دیگر رهبران این جنبش را در صورت حمله مجدد موشکی به اسراییل ترور خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، کاتس که یکی از اعضای کابینه امنیتی امور سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی است در گفت و گو با رسانه خبری این رژیم گفت که اسراییل برای جلوگیری از حملات موشکی به شهرهای جنوبی که در دور تشدید حملات غزه مورد هدف قرار گرفتند، مواضع خود را در برابر حماس تشدید خواهد کرد.

وی مدعی شد که ما با انجام عملیات هدفمند علیه رهبران حماس ، به هر حمله در جنوب پاسخ خواهیم داد تا آنها ما را با بمب گذاری تل آویو تهدید نکنند.

کاتس با تأکید بر اینکه کابینه این رژیم به تازگی با اتخاذ سیاست جدیدی علیه حماس در حمله دوباره به شهرهای اسراییل موافقت کرده است، سنوار و دیگر رهبران این جنبش را تهدید کرد.

شاخه نظامی دو جنبش حماس و جهاد اسلامی در 12 روز جنگ با استفاده از صدها موشک و راکت آن هم از نوع پیشرفته و تغییر تاکتیک جنگی خود، اقدام به پاسخگویی به حملات صهیونیست ها کرده اند و بنا بر اعلام منابع اشغالگران بیش از 12 هزار راکت و موشک، سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دارایی اسراییل رهبران حماس را به ترور تهدید کرد

وزیر دارایی اسراییل رهبران حماس را به ترور تهدید کرد