مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:502021-05-23اجتماعي

محدودیت 2ماهه تردد در حد فاصل میدان قائم تا میدان استقلال مشهد


مدیر روابط عمومی معاونت عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: محدوده ضلع شرقی دوربرگردان موجود در محدوده حد فاصل میدان قائم به سمت میدان استقلال تا پل جانباز از فردا و به مدت دو ماه مسدود خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی معاونت عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: محدوده ضلع شرقی دوربرگردان موجود در محدوده حد فاصل میدان قائم به سمت میدان استقلال تا پل جانباز از فردا و به مدت دو ماه مسدود خواهد شد.

مجید بخت آزما در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق آمار جمع آوری شده توسط همکاران در حوزه مطالعات شهرداری و گزارش پلیس راهور، در محدوده حد فاصل میدان قائم به سمت میدان استقلال، دوربرگردانی وجود دارد که معمولا ترافیک های نسبتا سنگین و تصادفاتی را ایجاد می کند؛ بنابراین قرار شد یک دوربرگردان غیر هم سطح همانند دوربرگردان موجود در بولوار شهید برونسی، در محل دوربرگردان هم سطحی که اکنون وجود دارد، احداث شود.

وی با بیان این که در فاز اول احداث این دوربرگردان، محدوده ضلع شرقی دوربرگردان موجود در محدود فرامرز عباسی تا پل جانباز به مدت دو ماه مسدود خواهد شد، گفت: ترافیک را از این محل به سمت مخالف در سمت چپ معبر انتقال می دهیم و مسیر به شکل دوطرفه عمل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت 2ماهه تردد در حد فاصل میدان قائم تا میدان استقلال مشهد

محدودیت 2ماهه تردد در حد فاصل میدان قائم تا میدان استقلال مشهد