مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 16:302021-05-22سياسي

آیا فعالیت وکالتی هم مشمول قرار نظارت قضایی خواهد شد؟


پیرو صدور قرار نظارت قضایی برخی از قضات مبنی بر منع اشتغال به حرفه وکالت برای برخی از وکلا در مدت معین، علی بهادری جهرمی، رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به این رویه نادرست اعتراض کرد و خواهان اصلاح آن شد.

- رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه طی نامه­ای به رییس حوزه ریاست قوه قضاییه نسبت به رویه نادرست برخی از قضات در تعلیق موقت وکلا اعتراض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک پیرو صدور قرار نظارت قضایی برخی از قضات مبنی بر منع اشتغال به حرفه وکالت برای برخی از وکلا در مدت معین، علی بهادری جهرمی، رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به این رویه نادرست اعتراض کرد و خواهان اصلاح آن شد.

گفتنی است اخیراً قرار نظارت قضایی در خصوص یکی از وکلای محترم دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خوزستان صادر شده که ایشان را به مدت 6 ماه از اشتغال محروم نموده است.

علی بهادری جهرمی در اعتراض به این رویه طی نامه ­ای به غلامحسین اسماعیلی، رییس حوزه ریاست قوه قضاییه نوشت: احتراما با عنایت به اینکه تحقق دادرسی منصفانه مستلزم به رسمیت شناختن مصونیت وکیل در انجام وظایف حرفه ای اوست مع الاسف در برخی موارد نادر برخی قضات محترم علاوه بر صدور قرار تامین کیفری مناسب، با تفسیر نادرست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا فعالیت وکالتی هم مشمول قرار نظارت قضایی خواهد شد؟

آیا فعالیت وکالتی هم مشمول قرار نظارت قضایی خواهد شد؟