مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-20سياسي

امام جمعه موقت تهران: تخریب قبور ائمه بقیع نشان دهنده تفکر عصر جاهلیت آل سعود است


امام جمعه موقت تهران در خصوص تخریب قبور ائمه بقیع گفت: آل سعود کاخ سفید را به خاطر رسیدن به اهداف کثیف خود پرستش می کنند، ولی با قبور ائمه بقیع مشکل داشته اند و تخریب کردند که این منش نشان دهنده تفکر عصر جاهلیت آنها می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ آیت الله کاظم صدیقی عصر پنج شنبه 30 اردیبشهت ماه در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در هشتم شوال توسط آل سعود و در مراسمی که برای محکومیت این جنایت در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد اظهار کرد: عوامل بیگانه که یک مشت افراد بیابان گرد بودند، پیشوایان معین شده از طرف خدا برای بشریت، الگوها و پیشواهای بی نظیر بشریت را هتک حرمت کردند و این روز را باید به محضر ائمه معصومین علیهم السلام تسلیت گفت.

آیت الله صدیقی در خصوص وضعیت آل سعود در حکومت داری و زمام داری حرمین شریفین نیز بیان کرد: اینها به خودشان هم رحم نمی کنند و این دودمان، همیشه مانند قانون جنگل برای قدرت طلبی به جان هم افتاده اند و پرونده آدم کشی، غارت گری، فحشاء و فسادشان بسیار سنگین است.

امام جمعه موقت تهران به تخریب قبور ائمه بقیع توسط این خاندان اشاره کرد و گفت: آل سعود کاخ سفید را به خاطر رسیدن به اهداف کثیف خود پرستش می کنند، ولی با قبور ائمه بقیع مشکل داشته اند و تخریب کردند که این تخریب نشان دهنده تفکر عصر جاهلیت آنها می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت تهران: تخریب قبور ائمه بقیع نشان دهنده تفکر عصر جاهلیت آل سعود است

امام جمعه موقت تهران: تخریب قبور ائمه بقیع نشان دهنده تفکر عصر جاهلیت آل سعود است