مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-20ورزشي

طرح سئوال از وزیر ورزش/علت تفاوت آشکار در ایجاد فضاهای ورزشی در کشور


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به ارائه سئوالی از وزیر ورزش و جوانان گفت: سلطانی فر برای توضیح در مورد توزیع نادرست سرانه های ورزشی به نمایندگان مجلس توضیح می دهد.

- ، محمدرضا جوکار در جمع با خبرنگاران با اشاره به اینکه توزیع امکانات مختلف از جمله زیرساخت های ورزشی باید بر اساس شاخصه هایی از جمله سرانه جمعیتی و مساحت انجام شود، اظهار داشت: متاسفانه به نظر می رسد در توزیع امکانات ورزشی در کشور هیچ شاخصه ای وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در برخی از نقاط کشور امکانات ورزشی بسیار کم و ناچیز ایجاد شده اما در بخشی دیگر مشاهده می کنیم که سرانه فضاهای ورزشی بسیار زیاد است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به چنین مسائل و کاستی هایی به مردم پاسخگو باشند.

جوکار تاکید کرد: در این راستا سئوالی از وزیر ورزش و جوانان را به مجلس شورای اسلامی ارائه کردم که در آن خواستار توضیح وزیر در این زمینه و علت به وقوع پیوستن چنین مواردی شدم.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در متن این سئوال آمده است که علت شکل گیری تفاوت های آشکار (سرانه فضاهای ورزشی) در ایجاد فضاهای ورزشی در سطح کشور چیست؟ وی گفت: این سئوال در حال امضا توسط نمایندگان مجلس است و وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سئوال از وزیر ورزش/علت تفاوت آشکار در ایجاد فضاهای ورزشی در کشور

طرح سئوال از وزیر ورزش/علت تفاوت آشکار در ایجاد فضاهای ورزشی در کشور