مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-19سياسي

آمادگی جهاد دانشگاهی استان به منظور آموزش مهارتی نیروی انسانی در ساحل مکران


سرپرست جهاددانشگاهی هرمزگان به اهمیت طرح توسعه مکران و توسعه اقتصادی این منطقه اشاره کرد و گفت: توجه به تربیت و آموزش مهارتی نیروی انسانی در حوزه شرق استان با توجه به طرح توسعه سواحل مکران امری ضروری است و جهاد دانشگاهی استان آمادگی خود را در خصوص همکاری .

- ایسنا/هرمزگان سرپرست جهاددانشگاهی هرمزگان به اهمیت طرح توسعه مکران و توسعه اقتصادی این منطقه اشاره کرد و گفت: توجه به تربیت و آموزش مهارتی نیروی انسانی در حوزه شرق استان با توجه به طرح توسعه سواحل مکران امری ضروری است و جهاد دانشگاهی استان آمادگی خود را در خصوص همکاری در این زمینه را اعلام می دارد.

محمد دلپسند ظهر امروز(29 اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان، افزود: در استان هرمزگان ظرفیت های زیادی برای جهش و تکاپو در حوزه های اقتصادی وجود دارد برهمین اساس جهاددانشگاهی بنا به رسالت خود در تربیت نیروهای مهارتی با جدیت به برگزاری دوره های کوتاه مدت ورود پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در استان شاهد جهش صنعتی به ویژه در شرق استان و سواحل مکران هستیم که باید برای جلوگیری از مسائل اجتماعی این گونه جهش در طولانی مدت، به سمت آموزش نیروی انسانی ماهر و توانمند بومی گام برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جهاد دانشگاهی استان به منظور آموزش مهارتی نیروی انسانی در ساحل مکران

آمادگی جهاد دانشگاهی استان به منظور آموزش مهارتی نیروی انسانی در ساحل مکران