مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-19اجتماعي

ثبت نام پایه اول از یکم خرداد ماه /دریافت وجه هنگام ثبت نام ممنوع


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: ثبت نام پایه اول از یکم خرداد ماه امسال آغاز می شود که با مراجعه حضوری دانش آموزان در مدارس امکان پذیر است.

- بهروز منصورکیایی امروز درباره ثبت نام دانش آموزان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس دستورالعمل در پایه های ابتدایی آزمونی نداریم و بحث عملکرد دانش آموز  در طول سال بانظر مدیریان مدارس و مناطق درحال انجام است.

*ثبت نام پایه اول از یکم خرداد ماه امسال  وی با اشاره به اینکه اواسط خرداد ماه امسال زمان دریافت نتایج تحصیلی دانش آموزان است،گفت: ثبت نام پایه اول از یکم خرداد ماه امسال آغاز می شود که با مراجعه حضوری دانش آموزان در مدارس امکان پذیر است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اولی به این صورت است که خانواده ها به مدرسه مراجعه کرده و مدیر مدرسه نسبت به  ثبت موقت ثبت نام دانش آموز در سامانه اقدام می کند و پس از اعلام پاسخ پایگاه سنجش براساس نوبت بندی ثبت نام قطعی در مدرسه انجام می شود.

*میان پایه ها نیازی به مراجعه حضوری در مدارس ندارند منصورکیایی با بیان اینکه میان پایه ها نیازی به مراجعه حضوری در مدارس ندارند، گفت: ثبت نام میان پایه ها به صورت خودکار انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پایه اول از یکم خرداد ماه /دریافت وجه هنگام ثبت نام ممنوع

ثبت نام پایه اول از یکم خرداد ماه /دریافت وجه هنگام ثبت نام ممنوع