مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-18سياسي

اولین کنگره ملی ایمنی بیمار و آموزش پزشکی در تبریز برگزار می شود


رییس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز و دبیر علمی کنگره از برگزاری اولین کنگره ملی ایمنی بیمار و آموزش پزشکی در تبریز، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز و دبیر علمی کنگره از برگزاری اولین کنگره ملی ایمنی بیمار و آموزش پزشکی در تبریز، خبر داد.

مسعود فقیه دینوری، روز سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت در نشست خبری در تشریح این خبر اظهار کرد: این کنگره از پنجم تا هشتم خرداد ماه به صورت مجازی و با هدف ارتقاء ایمنی بیمار و استفاده از نظرات افراد آکادمیک و صاحب نظر در این حوزه برگزار شده و این موضوع قبل از سال 2020 محور فعالیت های سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته است.

وی، چالش ها و راهکارهای توسعه ایمنی بیمار در مراکز آموزشی درمانی، درس آموخته ها از مدیریت خطر و راهکارهای کاهش خطا در مراکز آموزشی درمانی و کوریکولوم های آموزشی در خصوص ایمنی بیمار و نحوه آموزش ایمنی بیمار به دانشجویان علوم پزشکی و مقایسه کوریکولوم های آموزشی ایران با سایر کشورها را از جمله محورهای این کنگره، عنوان کرد.

وی، نقش آموزش از طریق فناوری های آموزشی از جمله شبیه سازی، نرم افزارهای کامپیوتری، مولاژها و.

در پیشگیری از خطاها، آموزش ارتقاء پیامدهای مراقبتی و درمانی به عنوان مفهوم مفقوده در ایمنی بیمار و احترام به حقوق و کرامت انسانی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کنگره ملی ایمنی بیمار و آموزش پزشکی در تبریز برگزار می شود

اولین کنگره ملی ایمنی بیمار و آموزش پزشکی در تبریز برگزار می شود