مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:102021-05-18سياسي

آغاز نهضت بزرگ تربیتی و قرآنی در شهرستان نیر/جوانان جامعه هدف اند


با توجه به اهمیت تربیت نیروهای انقلابی نهضت بزرگ قرآنی در این شهرستان اجرا و برنامه های فرهنگی در کانون های مساجد نیز انجام خواهد شد.

- نیر - امام جمعه شهرستان نیر گفت: با توجه به اهمیت تربیت نیروهای انقلابی نهضت بزرگ قرآنی در این شهرستان اجرا و برنامه های فرهنگی در کانون های مساجد نیز انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام آیت نعمتی که بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر سخن می گفت با بیان اینکه بر اساس سیاست گذاری ائمه جمعه شهرستان های استان اردبیل مهم ترین طرح ایجاد نهضت بزرگ قرآنی و معنوی در شهرستان نیر است اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، اعتلای جایگاه مساجد و تربیت نیروهای جوان متعهد و انقلابی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی از هماهنگی ها و اقدامات مؤثر سایر دستگاه های اجرایی در اجرای طرح نهضت قرآنی در شهرستان نیر تشکر و قدردانی کرد و گفت: فرمانداری، شهرداری، هیئت امنای مساجد و دستگاه های متولی فرهنگی نظیر تبلیغات اسلامی در تمامی روستاها و بخش های این شهرستان به صورت خود جوش و شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

امام جمعه شهرستان نیر به ظرفیت ها و توانمندی های قابل توجه و ارزشمند روستاها و بخش های این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: اعضای فعال مساجد و پایگاه های بسیج در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهضت بزرگ تربیتی و قرآنی در شهرستان نیر/جوانان جامعه هدف اند

آغاز نهضت بزرگ تربیتی و قرآنی در شهرستان نیر/جوانان جامعه هدف اند