مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-18اقتصادي

همتی: بانک مرکزی درباره رمزارزها هیچگونه اقدام شتابزده ای انجام نمی دهد


برخلاف شایعات و اخبار منتشر شده، بانک مرکزی به هیچ عنوان در این حوزه منفعل نبوده است - رییس کل بانک مرکزی در خصوص اخبار منتشر شده در مورد بستن درگاه های پرداخت صرافی های رمز ارزی توسط بانک مرکزی طی روزهای اخیر گفت: درخواست بنده همچون گذشته این است که مردم سرمایه های خود را به بازاهای غیررسمی که هیچ مجوزی از نهادهای قانونی ندارند، وارد نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبانک مرکزی ، همتی درخصوص رمزهای استخراج شده در داخل کشور عنوان کرد: در مورد رمزارزهای استخراج شده در داخل هم که تکلیف روشن است و می توان از آن برای واردات کالا استفاده کرد.

عالی ترین مقام بانک مرکزی درخصوص مدیریت و تنظیم گری مبادلات سایر رمز ارزها یادآور شد: مدیریت و تنظیم گری مبادلات سایر رمز ارزها نیازمند بررسی همه جانبه، جامع و منسجم است و معتقدم پیش از هرگونه اقدام سلبی یا حتی تسهیل گری باید هماهنگی لازم بین تمام عوامل و ذینفعان ایجاد شود.

وی با تأکید براینکه این بانک درخصوص رمزارزها منفعل نبوده، تصریح کرد: برخلاف شایعات و اخبار منتشر شده، بانک مرکزی به هیچ عنوان در این حوزه منفعل نبوده و برای ترسیم نقشه جامع مدیریت فضای فعلی، ضمن رایزنی با حوزه های مختلف حاکمیت و دولت در راستای تبیین راهبرد کلان کشور در مواجهه با پدیده رمزارزها، اقدام موثری را با همکاری مرکز ملی فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی: بانک مرکزی درباره رمزارزها هیچگونه اقدام شتابزده ای انجام نمی دهد

همتی: بانک مرکزی درباره رمزارزها هیچگونه اقدام شتابزده ای انجام نمی دهد