مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-18ورزشي

هیات پزشکی ورزشی پرچم دار مقابله با کرونا


مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان سمنان به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

- دکتر نوروزی در مجمع هیات پزشکی ورزشی استان سمنان عنوان کرد: هیات پزشکی ورزشی پرچم دار مقابله با کرونا ایسنا/سمنان مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان سمنان به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی این فدراسیون را پرچم دار مبارزه با کرونا در فضاها و رویدادهای ورزشی سراسر کشور و استان ها ارزیابی کرد.

دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع سالیانه عمومی هیات پزشکی ورزشی استان سمنان که با حضور رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، دکتر رمضان حیدریان رییس هیات پزشکی ورزشی استان و دیگر اعضا در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، این فدراسیون ورزشی را پرچم دار مقابله با کووید 19 ارزیابی و اظهار کرد: خوشبختانه در راه مبارزه با کرونا و حمایت از جامعه ورزش سربلند بوده و در آخرین اقدام توانستیم ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی را برای مسابقات 2021 ژاپن واکسینه کنیم.

وی رسالت فدراسیون پزشکی ورزشی را ارائه خدمات مطلوب به جامعه ورزش خصوصاً مصدومین ورزشی ارزیابی و تصریح کرد: ما پشتیبان ورزش قهرمانی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات پزشکی ورزشی پرچم دار مقابله با کرونا

هیات پزشکی ورزشی پرچم دار مقابله با کرونا