مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-18بين الملل

فرار دسته جمعی صهیونیست ها از تل آویوِ ناامن با ادامه موشک باران مقاومت


یک روزنامه عربی نوشت، بسیاری از صهیونیست ها از ترس موشک های مقاومت، خانه های خود در تل آویو را ترک و به سمت شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری رفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه عربی 21 به نقل از منابع آگاه نوشت، در پی پاسخ موشکی گروه های مقاومت فلسطینی، بسیاری از صهیونیست های ساکن تل آویو به صورت دسته جمعی به سمت شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری رفته اند.

در ادامه این گزارش آمده، تعداد زیادی از صهیونیست ها منازلی در شهرک های بیت حورون ، جفعات زییف و غیره را در کرانه باختری  اجاره کرده اند تا فعلا در آنجا زندگی کنند.

منابع آگاه اعلام کردند، روند مهاجرت از بیم موشک های مقاومت از چند روز پیش آغاز شده و فضای رعب و ترس تل آویو را فرا گرفته است.

گروه های مقاومت فلسطینی بویژه گردان های القسام (کتائب القسام) شاخه نظامی حماس و گروهان های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی در پاسخ به تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی هزاران موشک و راکت به سمت شهرک ها و شهرهای فلسطین اشغالی شلیک کرده اند.

درگیری میان دو طرف از دوشنبه هفته گذشته (20 اردیبهشت) آغاز شد زمانی که ضرب الاجل مقاومت به رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم پایان تجاوزها در قدس و مسجدالاقصی به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار دسته جمعی صهیونیست ها از تل آویوِ ناامن با ادامه موشک باران مقاومت

فرار دسته جمعی صهیونیست ها از تل آویوِ ناامن با ادامه موشک باران مقاومت