مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-18اقتصادي

وزارت صمت به نامه خاوازی برای تحویل شکر به زنبورداران توجه نکرد


مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران گفت: وزارت صمت به نامه وزیر جهاد کشاورزی برای تحویل شکر به زنبورداران توجهی نکرد و شرکت بازرگانی دولتی نامه را بدون اقدام نگه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، میرحسین موسویان مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران امروز در نشست خبری به مناسب روز جهانی زنبور عسل،گفت: اخیرا وزارت جهاد کشاورزی با توجه به نیاز شدید زنبور داران کشور به شکر، نامه ای به وزارت صمت نوشت، اما این وزراتخانه توجهی نکرد و شرکت بازرگانی دولتی نامه را بدون اقدام نگه داشته است.

وی با انتقاد از عدم حمایت دولت از زنبورداران گفت: شکر مهمترین نهاده این تولید کنندگان است و بدون آن زندگی زنبور عسل به خطر می افتد، اما با این حال دولت شکر را به قیمت صنف صنعتی یعنی 11500 تومان به زنبورداران می دهد که برای آنها به صرفه نیست.

این مسئول تاکید کرد: دولت نباید تولید کنندگان زنبور را با سایر صنف های صنعتی مقایسه کند، نهاده شکر در زنبورداری برای حفظ حیات زنبور استفاده می شود و اگر دوام نداشته باشد، کل تولید از بین خواهد رفت.

مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران افزود: اسفند گذشته سهمیه 17 هزار تن شکر دریافت کردیم که با جهش قیمت از6500 به 11500 تومان، زنبورداران کشور تنها بخش اندکی از این سهمیه را تحویل گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت به نامه خاوازی برای تحویل شکر به زنبورداران توجه نکرد

وزارت صمت به نامه خاوازی برای تحویل شکر به زنبورداران توجه نکرد