مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-18دانش

چطور اثربخشی کلاس های مجازی را افزایش دهیم؟


دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی گفت: با ورود به عصر جدید اطلاعات تحولات گسترده ای در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به وجود آمد و امروزه اغلب دانشگاه ها در حال تلاش برای افزایش اثربخشی فناوری های نوظهور در فعالیت های آموزشی خود هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی گفت: با ورود به عصر جدید اطلاعات تحولات گسترده ای در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به وجود آمد و امروزه اغلب دانشگاه ها در حال تلاش برای افزایش اثربخشی فناوری های نوظهور در فعالیت های آموزشی خود هستند.

رضا حیدری به مناسبت هفته سرآمدی آموزش در وبیناری تحت عنوان آسیب شناسی آموزش مجازی دروس عملی تربیت بدنی در بحران کرونا اظهار کرد: با ورود به عصر جدید اطلاعات، تحولات گسترده ای در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به وجود آمد.

اینترنت، کامپیوترهای شخصی، تلفن های بی سیم، ماهواره، وسایل ارتباطی پیشرفته و تغییرات فناوری، رفتارهای بشری و دست سازه های جامعه بشری را متحول کرده است.

تاثیر این فناوری بر آموزش دانشگاهی به خصوص از زمان شیوع کرونا از اهمیت بیشتری برخوردار است که امروزه اغلب دانشگاه ها در حال تلاش برای افزایش اثربخشی فناوری های نوظهور در فعالیت های آموزشی خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور اثربخشی کلاس های مجازی را افزایش دهیم؟

چطور اثربخشی کلاس های مجازی را افزایش دهیم؟