مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-18سياسي

مردم تهران فردا در حمایت از فلسطین تجمع می کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین با حضور در میدان امام حسین(ع) برای فردا چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه خبر داد.

- ، از تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین برای روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیست نشان می دهند که آنان پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند و برای در هم پیچیدن طومار ننگین استکبار مصمم می باشند.

محمودی با اشاره به سکوت سردمداران استکبار در برابر وحشیگری رژیم اشغالگر قدس گفت: در مقابل این سکوت می بینیم که ملت های آزاده دنیا بیش از هر زمانی این جنایات را محکوم کرده و تنفر خویش را از این رژیم کودک کش ابراز می دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان داشت: مردم انقلابی تهران همگام با سایر ملت های آزاده جهان، فردا چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه از ساعت 17 در میدان امام حسین (ع) از ام القرای جهان اسلام با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خویش را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشته و اعلام خواهد کرد که فلسطین تنها نیست.

وی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در روند برگزاری این تجمع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمهیدات در این خصوص اندیشیده شده است گفت: از مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تهران فردا در حمایت از فلسطین تجمع می کنند

مردم تهران فردا در حمایت از فلسطین تجمع می کنند