مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-18سياسي

واکسن بزنیم؟


تا زمانی که واکسنی دارای مجوز معتبر است، در تزریق آن مردد نباشید و به محض این که نوبت به شما رسید اقدام کنید! - تا زمانی که واکسنی دارای مجوز معتبر است، در تزریق آن مردد نباشید و به محض این که نوبت به شما رسید اقدام کنید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: از اواخر بهمن 1399 که واکسیناسیون کادر درمان به عنوان اولین اولویت در ایران شروع شد، سؤالات و نگرانی ها درباره ایمن بودن واکسن کووید-19 در اذهان شکل گرفت.

تفاوتی نداشت گیرنده واکسن پزشک بود یا خیر.

تقریبا هر شخصی برای دریافت واکسن مراجعه می کند، می پرسد آیا این کار خطر و عارضه ای دارد؟ مطالب منتشر شده و اغلب بدون پشتوانه علمی در فضای مجازی نیز نگرانی ها را تشدید می کرد.

بیماری کووید-19 یک بیماری جدید محسوب می شود که تظاهرات بالینی و آزمایشگاهی کوتاه مدت و بلندمدت متعددی دارد و هنوز هم مطالب جدیدی در این باره گزارش و منتشر می شود، قطعا درمان و پیشگیری این بیماری نیز جزو موارد مورد بحث و اختلاف مجامع علمی است.

با توجه به خطری که این ویروس برای بشریت به وجود آورده، کارخانه های داروسازی از ابتدای همه گیری به تکاپو افتادند که واکسن مؤثری برای مبارزه با آن تولید کنند و سازمان جهانی بهداشت نیز برای اکثر واکسن های معرفی شده، مجوز اضطراری صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن بزنیم؟

واکسن بزنیم؟