مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-18سياسي

تأکید ظریف بر آماده سازی روابط ایتالیا و ایران برای ورود به دوره جدید همکاری ها


وزیر امور خارجه در دیدار رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای ایتالیا خواستار رفع موانع موجود و آماده سازی روابط برای ورود به دوره جدیدی از همکاری ها بین ایران و ایتالیا به ویژه در حوزه همکاری های اقتصادی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مقصد دوم سفرش به اروپا در ایتالیا حضور دارد در ادامه رایزنی ها با مقامات ایتالیا و واتیکان امروز (سه شنبه) با پتروچلی رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای ایتالیا در اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در رم دیدار و گفت وگو کرد.

ظریف در این دیدار با اشاره به روابط 160 ساله بین دو دولت، ارزیابی مثبتی از زمینه های همکاری با ایتالیا به ویژه در بخش اقتصادی و همکاری شرکت های کوچک و متوسط دو کشور ارائه و خواستار رفع موانع موجود و آماده سازی روابط برای ورود به دوره جدیدی از همکاری ها بین دو کشور به ویژه در حوزه همکاری های اقتصادی شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه به شرایط خطرناک به وجود آمده در منطقه ناشی از اقدامات رژیم صهیونیستی اشاره و تحرکات خصمانه علیه مردم فلسطین را محکوم کرد.

    ظریف همچنین بر اهمیت روابط سیاسی و پارلمانی ایران و ایتالیا تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ظریف بر آماده سازی روابط ایتالیا و ایران برای ورود به دوره جدید همکاری ها

تأکید ظریف بر آماده سازی روابط ایتالیا و ایران برای ورود به دوره جدید همکاری ها