مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-18اقتصادي

حضور 45 سرمایه گذار در اینوتکس دهم/سرمایه گذاری 18 میلیاردی روی شرکت ها


دبیر اینوتکس 2021 از حضور 45 سرمایه گذار در این رویداد خبر داد و گفت: پیش بینی می شود میزان سرمایه گذاری در این رویداد بالغ بر 20 میلیارد تومان شود.

- سجاد فشمی در حاشیه دهمین نمایشگاه اینوتکس در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دهمین دوره این نمایشگاه از امروز شروع به کار کرده و تا 31 اردیبهشت ادامه داد، افزود: در نمایشگاه امسال که در محل پارک فناوری پردیس برگزار شده است، 400 استارت آپ و شرکت دانش بنیان و فناور به ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه خود می پردازند.

وی ادامه داد: در کنار بخش نمایشگاهی بیش از 20 رویداد مختلف تجاری و ترویجی برگزار می شود، به گونه ای که در حال حاضر رویداد رویورز پیچ فولاد در حال برگزاری است.

فشمی خاطر نشان کرد: در این رویداد، صنعت فولاد نیازهای فناورانه خود را به شرکت های فناور حاضر در اینوتکس ارائه می کنند و بعد از این جلسه، جلسات B2B میان شرکت ها و بخش صنایع فولاد برقرار می شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه اینوتکس اضافه کرد: به غیر از برنامه های ارائه نیازهای فناورانه صنایع که در طی این رویداد برگزار می شود، رویداد کافه سرمایه برگزار خواهد شد و امسال سرمایه گذارانی از کشور ترکیه در این بخش حضور دارند و تا کنون برگزاری 300جلسه سرمایه گذاری با شرکت های ترکیه برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 45 سرمایه گذار در اینوتکس دهم/سرمایه گذاری 18 میلیاردی روی شرکت ها

حضور 45 سرمایه گذار در اینوتکس دهم/سرمایه گذاری 18 میلیاردی روی شرکت ها