مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-18اقتصادي

تشکیل مراکز نیکوکاری زکات در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مراکز نیکوکاری تخصصی زکات به منظور استفاده از ظرفیت کشاورزان و دامداران در جهت آبادانی روستاها و بهره مندی محرومان از وجوه شرعی زکات واجب و مستحب در سطح استان ایجاد می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مراکز نیکوکاری تخصصی زکات به منظور استفاده از ظرفیت کشاورزان و دامداران در جهت آبادانی روستاها و بهره مندی محرومان از وجوه شرعی زکات واجب و مستحب در سطح استان ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد بر لزوم توسعه مراکز نیکوکاری تخصصی در جهت سرعت بخشیدن به روند محرومیت زدایی و خدمات رسانی به محرومان اشاره و زمان آغاز اجرای این طرح را از خردادماه سال جاری اعلام کرد.

وی گفت: در این راستا شورای های زکات سطح روستاها و مساجد دهستان ها که ائمه جماعات آن ها فعالیت های خوبی در حوزه زکات دارند به مراکز نیکوکاری تبدیل می شوند.

الهی راد افزود: دفاتر سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان ها نیز به عنوان پایگاه هایی برای ایجاد مراکز نیکوکاری پیش بینی شده است.

میرکل کمیته امداد خراسان شمالی اجرای طرح های عام المنفعه روستایی و کمک به تأمین معیشت محرومان را جزو مهم ترین اقدامات مراکز نیکوکاری زکات برشمرد و افزود: هم اکنون 144 مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مراکز نیکوکاری زکات در خراسان شمالی

تشکیل مراکز نیکوکاری زکات در خراسان شمالی