مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-18سياسي

بهبود معیشت مرزنشینان سیستان وبلوچستان از طریق تقویت بازارچه های مرزی


رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: تقویت بازارچه های مرزی استان زمینه ساز امنیت پایدار، بهبود معیشت مرزنشینان و توسعه تجارت با کشورهای همسایه خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: تقویت بازارچه های مرزی استان زمینه ساز امنیت پایدار، بهبود معیشت مرزنشینان و توسعه تجارت با کشورهای همسایه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا داود شهرکی در نشستی که با حضور ملک فاضلی نماینده مردم سراوان ، سیب ، سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی که در محل سازمان صمت استان برگزار گردید، اظهارکرد: طی سال گذشته با برنامه ریزی های انجام شده و تغییر رویکرد در سیاست گذاری در بحث مبادلات مرزی، از طریق همگرایی دستگاه های مرتبط، موحب تغییر نگاه کشورهای همسایه به بازارچه های مرزی شد که در حال حاضر جهت ایجاد و توسعه بازارچه های مرزی از سمت کشور پاکستان با درخواست های فراوان مواجه هستیم.

رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هدف ما در ایجاد و تقویت بازارچه های مرزی، استقرار مردم به جهت انجام مراودات تجاری و بهبود وضعیت اقتصادی مرزنشینان می باشد.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده در سال گذشته، مشکل تعداد 4000 هزار کارت پیله وری که بده کار ارزی شناخته شده بودند با طراحی و اجرایی شدن سیاست واردات در قبال صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود معیشت مرزنشینان سیستان وبلوچستان از طریق تقویت بازارچه های مرزی

بهبود معیشت مرزنشینان سیستان وبلوچستان از طریق تقویت بازارچه های مرزی