مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-18سياسي

ائتلاف در انتخابات 1400 خودکشی سیاسی است


عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: لاریجانی مترصد این است که بتواند در انتخابات ریاست جمهوری پایگاه رای اصلاح طلبان را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال حمایت اصلاح طلبان از علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: ترجیح اصلاح طلبان حمایت از نامزد خودشان در انتخابات است، اما اگر شورای نگهبان تمام گزینه های اصلاح طلب را رد صلاحیت کند این احتمال وجود دارد که بخشی از اصلاح طلبان از لاریجانی حمایت کنند.

وی ادامه داد: احتمال کنار کشیدن اسحاق جهانگیری به نفع لاریجانی بستگی به شرایط دارد، اما اگر لاریجانی یا جهانگیری به تنهایی نتوانند در انتخابات پیروز شود و به ائتلاف نیاز داشته باشند فارغ از اینکه چه کسی از انتخابات کنار بکشد و چه کسی باقی بماند این کار را خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره اینکه چرا اصلاح طلبان از اول موضعشان بر ائتلاف نبود، اما در نزدیکی انتخابات حرف از ائتلاف می زنند، بیان کرد: اصلاح طلبان نمی توانستند از ابتدا کاندیدای خود را رها کنند و از ائتلاف صحبت کنند چون ائتلاف خودکشی سیاسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف در انتخابات 1400 خودکشی سیاسی است

ائتلاف در انتخابات 1400 خودکشی سیاسی است