مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-18اقتصادي

استقبال پژوهشگاه نفت از حضور شرکت های دانش بنیان نوپا


پژوهشگاه صنعت نفت با شرکتی دانش بنیان درباره پروژه سیستم نوین هوازدا با استفاده از نسل نو ماژول های غشایی پوشش دهی شده، قرارداد مشارکت پژوهشی امضا کرد.

- پژوهشگاه صنعت نفت با شرکتی دانش بنیان درباره پروژه سیستم نوین هوازدا با استفاده از نسل نو ماژول های غشایی پوشش دهی شده، قرارداد مشارکت پژوهشی امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر توفیقی- رییس پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه امضای این قرارداد اظهار کرد: پس از آنکه مرکز نوآوری پژوهشگاه فعالیت خود را آغاز کرد، فراخوانی با هدف جذب استارت آپ ها و شتاب دهنده ها برای فعال کردن این مرکز داده شد، بر همین اساس این شرکت ها با توجه به ظرفیت پژوهشی این مجموعه به پردیس های سه گانه مراجعه کردند و بر حسب مسائل مورد علاقه این شرکت ها و ظرفیت موجود، موضوع مورد پژوهش انتخاب و فعالیت این مجموعه ها نیز در پی آن آغاز شد.

وی به قراردادی که در همین زمینه امضا شد نیز اشاره کرد و گفت: ویژگی قرارداد آن است که این شرکت دانش بنیان از منظر فناوری و دانش بسیار پیشرفته است و به عبارتی مراحل تحقیق و توسعه را پشت سر گذاشته و تنها موضوع تجاری سازی آن در دستور کار قرار دارد.

رییس پژوهشگاه صنعت نفت با بیان اینکه پروژه در حال اجرای این شرکت به زمینه غشا و گاززدایی از آب مربوط می شود، گفت: نتیجه این پروژه کاربردهای بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پژوهشگاه نفت از حضور شرکت های دانش بنیان نوپا

استقبال پژوهشگاه نفت از حضور شرکت های دانش بنیان نوپا