مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-18اجتماعي

امروز و فردا آسمان کدام مناطق کشور بارانی است؟


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای بخش هایی از اردبیل، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز در شرق استان تهران، سمنان، بخش هایی از اصفهان، شمال و شرق فارس، غرب یزد و کرمان رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بخش هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی هم رگبار پراکنده رخ می دهد، ادامه داد: روز پنجشنبه برای بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرم پیش بینی می شود و در ساعات بعد از ظهر انتظار بارش پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از امروز بعد از ظهر و طی روز چهارشنبه در استان های تهران، البرز، قم، قزوین و مرکزی وزش باد پدیده غالب است و که گاهی همراه با وزش باد شدید رخ می دهد و در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

رفیعی با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز در بیشتر مناطق استان های غربی کشور هم وزش باد شدید پدیده غالب است، اظهار کرد: روز های پنجشنبه، جمعه و شنبه هفته آینده مناطقی از شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز و فردا آسمان کدام مناطق کشور بارانی است؟

امروز و فردا آسمان کدام مناطق کشور بارانی است؟