مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-18بين الملل

رایزنی مسکو برای دیدار مستقیم مسئولان فلسطین و رژیم صهیونیستی


سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو در حال حاضر با فلسطین، اسراییل و دیگر شرکای بین المللی امکان مذاکرات رو در رو میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی در مسکو را بررسی می کند.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو در حال حاضر با فلسطین، اسراییل و دیگر شرکای بین المللی امکان مذاکرات رو در رو میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی در مسکو را بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در گفتگویی با رادیو روسیه تاکید کرد: مسکو در حال حاضر با فلسطین، اسراییل و دیگر شرکای بین المللی امکان انجام دیداری مستقیم میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی در مسکو را بررسی می کند و در حال رایزنی هایی با دو طرف فلسطینی و اسراییلی و نیز اعضای کمیته چهارجانبه صلح در خاورمیانه (روسیه، آمریکا، سازمان ملل و اتحادیه اروپا) در این خصوص است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: پیشنهاد روسیه برای انجام این رایزنی در مسکو هنوز سر جای خود باقی است و روسیه در نشست روز یکشنبه شورای امنیت نیز بر این نکته تاکید کرد.

پیشتر سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفته بود: برای آغاز مذاکراتی مستقیم لازم است که خشونت از سوی همه طرف ها متوقف شود زیرا تنها با توقف خشونت ها است که می توان درباره تشکیل کشور فلسطین مطابق با قطعنامه های سازمان ملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مسکو برای دیدار مستقیم مسئولان فلسطین و رژیم صهیونیستی

رایزنی مسکو برای دیدار مستقیم مسئولان فلسطین و رژیم صهیونیستی