مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-17بين الملل

دیدار سیسی و ماکرون درباره تحولات فلسطین و سد النهضه


«عبدالفتاح السیسی»، رییس جمهوری مصر امروز دوشنبه با «امانوئل ماکرون»، رییس جمهوری فرانسه در کاخ الیزه در پایتخت فرانسه دیدار و درباره تحولات فلسطین و بحران سد النهضه گفت وگو کرد.

- عبدالفتاح السیسی ، رییس جمهوری مصر امروز دوشنبه با امانوئل ماکرون ، رییس جمهوری فرانسه در کاخ الیزه در پایتخت فرانسه دیدار و درباره تحولات فلسطین و بحران سد النهضه گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، بسام راضی سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که رییس جمهوری مصر با رییس جمهوری فرانسه در کاخ الیزه در پاریس، پایتخت فرانسه دیدار کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری با بیان اینکه رییس جمهور فرانسه از سفر مجدد رییس جمهوری مصر به پاریس استقبال و از مصر در سطح رسمی و مردمی تقدیر کرد و تعهد فرانسه به تقویت روند روابط دو جانبه مشترک در زمینه های مختلف و حمایت از توانایی ها و تلاش های مصر تحت رهبری رییس جمهور در مبارزه با تروریسم و ​​ایدئولوژی افراطی و دستیابی به امنیت و ثبات در کل منطقه را اعلام کرد.

رییس جمهوری مصر نیز بر اصرار خود برای به حداکثر رساندن هماهنگی و رایزنی با طرف فرانسوی در آینده درباره پرونده های همکاری دوجانبه، به ویژه امنیتی و نظامی با توجه به چالش های بزرگ در سطح منطقه و اشتیاق مصر برای تحکیم و تعمیق مشارکت استراتژیک گس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سیسی و ماکرون درباره تحولات فلسطین و سد النهضه

دیدار سیسی و ماکرون درباره تحولات فلسطین و سد النهضه